Arkusz kalkulacyjny MS Excel – dla początkujących

Jak radzić sobie z typowymi zadaniami w MS Excel. Jak przygotować sobie wygodny arkusz do pracy. Jak sprawnie korzystać z popularnych funkcji.

Szkolenie w formie ćwiczeń uzupełnionych teorią. Nie jest wymagana wcześniejsza znajomość MS Excel. 

Szczegółowy program szkolenia i tempo jego realizacji dostosowywane jest do indywidualnego poziomu grupy i jej uczestników. Szkolenie w grupie od 4. do 12. osób. Każdy z uczestników szkolenia ma zapewniony dostęp do osobnego stanowiska pracy.


Tematy

  • Sprawne poruszanie się po arkuszu
  • Wprowadzanie danych do komórek arkusza oraz ich poprawianie
  • Elementy ekranu roboczego
  • Przemieszczanie się po arkuszu
  • Wprowadzanie formuł
  • Wprowadzanie funkcji
  • Tworzenie kalkulacji zawierającej formuły
  • Edycja dokumentu
  • Zaznaczanie komórek, zakresów komórek, kolumn, wierszy, arkuszy
  • Wpisywanie danych do arkusza
  • Filtrowanie
  • Sortowanie danych
  • Adresowanie komórek
  • Wstawianie komórek, wierszy, kolumn, arkuszy
  • Formatowanie komórek
  • Scalanie komórek
  • Zawijanie tekstu
  • Zmiana formatu liczbowego
  • Przydatne narzędzia
  • Wykorzystanie kreatora funkcji
  • Wprowadzanie podstawowych formuł i funkcji
  • Podstawowe funkcje arkusza
  • Listy danych (tabele danych)
  • Poprawa wyglądu arkuszy
  • Prezentacja danych na podstawowych wykresach
  • Obsługa obiektów – OLE
  • Wykorzystanie arkusza do zadań biurowych


Czas: 3 dni x 8 h

Cena: 2 100 zł/os.

Adresaci:
– osoby bez doświadczenia w MS Excel
– osoby korzystające z MS Excel w codziennych zadaniach
– osoby chcące poznać popularne funkcje i narzędzia MS Excel

Dodaj komentarz