Jak sprawnie tworzyć dokumenty w edytorach tekstów (np. MS Word). Jak wykorzystać możliwości MS Word. Kurs przeznaczony dla wszystkich, którzy tworzą dokumenty tekstowe i chcą zaoszczędzić sporo czasu.
Szkolenie w formie ćwiczeń uzupełnianych teorią. Każdy z uczestników, przed szkoleniem, powinien znać edytor tekstów w stopniu podstawowym.
Szczegółowy program szkolenia i tempo jego realizacji dostosowywane jest do indywidualnego poziomu grupy i jej uczestników. Szkolenie w grupie od 4. do 12. osób. Każdy z uczestników szkolenia ma zapewniony dostęp do osobnego stanowiska pracy.
Tematy
-
- Przypomnienie zasad poprawnej edycji tekstów w edytorach tekstu
- Omówienie zasad prawidłowego składu tekstów
- Omówienie hierarchii i struktury dokumentów tekstowych
- Omówienie i wykorzystanie właściwości znaków, akapitów, dokumentu
- Zaawansowane formatowanie dokumentu
- Korzystanie z szablonów i tworzenie własnych szablonów
- Projekty i style dokumentów – wykorzystanie i tworzenie własnych
- Tworzenie odsyłaczy, spisów
- Osadzanie obiektów (m.in. z MS Excel) dynamicznie aktualizowanych
- Przydatne narzędzia (wieloschowek, obliczenia w dokumencie, wklejanie specjalne, znaki niedrukowane, opcje autokorekty, teksty ukryte, praca zbiorowa nad dokumentem)
- Krótkie zarysowanie wymagań WCAG
- Krótkie wprowadzenie do Visual Basic for Applications, utworzenie prostej makrodefinicji
Czas: 2 dni x 8 h
Cena: 1 100 zł/os.
Adresaci:
– osoby chcące sprawnie tworzyć dokumenty
– osoby tworzące dokumenty na własne potrzeby
– osoby przygotowujące szablony dla współpracowników
– osoby tworzące dokumenty na strony internetowe